به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، زهرا بیگم موسوی، در راستای گسترش ارتباطات مؤثر و مستقیم با مددجویان، به برگزاری یک جلسه ملاقات مردمی چهره به چهره پرداخته و به بررسی مسائل و نیازهای آنها پرداخته است. این جلسه که در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار شد، فرصتی فراهم آورد تا مددجویان از نزدیک با رئیس اداره بهزیستی صحبت کرده و دغدغههای خود را مطرح کنند.
زهرا بیگم موسوی رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار، همزمان با گرامیداشت هفته وحدت، در یک ملاقات مردمی چهره به چهره با مددجویان، به بررسی چالشها و نیازهای جامعه هدف پرداخت و با ارائه راهکارهای عملی، به تقویت امید و مشارکت در بهبود وضعیت زندگی آنان کمک کرد.
کد خبر 148405












نظر شما